Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
JAZDA KONNA - TAK czy NIE? |
TAK! |
|
66% |
[ 8 ] |
NIE! |
|
33% |
[ 4 ] |
|
Wszystkich Głosów : 12 |
|
Autor |
Wiadomość |
VoDevil
Administrator
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Warszawy nocą
|
Wysłany: Nie 13:57, 25 Maj 2008 Temat postu: KONIE |
|
Zastanawiamy się w naszych tajnych laboratoriach nad przeróżnymi koncepcjami podróżowania. Jednym z "filarów" tych koncepcji jest ewentualny system ujeżdżania koni.
Jednak nie jesteśmy zdecydowani, czy konie jako takie powinny być w postnuklearnym świecie...
Chodzi przede wszystkim o to, czy konie przeżyły zagładę nuklearną, czy jakiś hodowca ukrył kilka sztuk i potem je rozmnażał (jak Noe ) i w ogóle...
Kierujemy więc pytanie do was - mają być konie, czy nie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
NameleSS
Administrator
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Underground.
|
Wysłany: Nie 14:49, 25 Maj 2008 Temat postu: |
|
Moim zdaniem koni nie powinno być i nie boję się tego powiedzieć ;P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zeus
Architekt Modułu
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 14:57, 25 Maj 2008 Temat postu: |
|
Zaznaczam tak z zastrzeżeniem: tylko jako towar ultra eksluzywny, ew. z różnego rodzaju wadami genetycznymi ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
NameleSS
Administrator
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Underground.
|
Wysłany: Nie 15:18, 25 Maj 2008 Temat postu: |
|
No ostatecznie moge sie zgodzić na coś takiego, żeby były cholernie ciężko dostępne... No ale zobaczymy jak reszta glosuje :>
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marv
Architekt Modułu
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Nie 16:00, 25 Maj 2008 Temat postu: |
|
Zeus napisał: | Zaznaczam tak z zastrzeżeniem: tylko jako towar ultra eksluzywny, ew. z różnego rodzaju wadami genetycznymi | W pełni się zgadzam.
Ostatnio zmieniony przez Marv dnia Nie 16:00, 25 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Battlefist
Architekt Modułu
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 19:12, 25 Maj 2008 Temat postu: |
|
Jako towar eksuzywny. Mysle, ze mozna je tez troche przemalowac, na bardziej zmutowany kolor ;d
W koncu w Fallout'cie byly ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
NameleSS
Administrator
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Underground.
|
Wysłany: Nie 19:43, 25 Maj 2008 Temat postu: |
|
A może zrobić je bardziej w stylu Vampire Hunter D - Bloodlust? Wiecie, takie cyber konie :> Tylko wtedy byłyby naprawde w znikomych ilościach, nie jak dzikie Mustangi na polach
|
|
Powrót do góry |
|
|
VoDevil
Administrator
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Warszawy nocą
|
Wysłany: Nie 22:09, 25 Maj 2008 Temat postu: |
|
Ludzie, spokojnie... Zdaje się, że konie dostepne są tylko zwykłe - żadne mutanty, a tym bardziej cyber-konie... Wszelkie modyfikacje wymagały by nie lada pracy modelersko-graficzno-teksturowej, a i to bez gwarancji czy by działało...
NameleSS napisał: | dzikie Mustangi |
Nie denerwuj mnie MUSTANGAMI!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Battlefist
Architekt Modułu
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 22:10, 25 Maj 2008 Temat postu: |
|
Eee, cyber konie? o.O
Juz dawno wojsko przerobilo je na czesci do samochodow ;d
Ostatnio zmieniony przez Battlefist dnia Nie 22:11, 25 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
UnbReaK
Architekt Modułu
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: /home/unbreak
|
Wysłany: Wto 0:39, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
Nie, konie na motory.
|
|
Powrót do góry |
|
|
VoDevil
Administrator
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Warszawy nocą
|
Wysłany: Wto 10:34, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
Żeby tak się tylko dało... Motory były by super, ale to raczej niemożliwe
|
|
Powrót do góry |
|
|
UnbReaK
Architekt Modułu
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: /home/unbreak
|
Wysłany: Wto 14:18, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
Wszystko się da xD
Wystarczy "tylko" zmienić wygląd, cała reszta byłaby niezmieniona ^^'
|
|
Powrót do góry |
|
|
NameleSS
Administrator
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Underground.
|
Wysłany: Wto 15:49, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
To zmień "Tylko" wygląd ;P
|
|
Powrót do góry |
|
|
VoDevil
Administrator
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Warszawy nocą
|
Wysłany: Wto 16:13, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
Wierz mi chciałbym, żeby to było takie proste - podmienić model i już. JEDNAKŻE:
fenotyp postaci na motorze jest inny niż fenotyp postaci na koniu - inne proporcje, wymiary, inna wysokość siedzenia
nie istnieje ani jeden model motoru. Jest póki co tylko jeden futurystyczny ścigacz jak ze Star Wars, ale i to jest tylko nieruchomy obiekt.
w związku z powyższym - nie istnieją modele animacji jazdy na motorze, żadne kręcące się kółka, skręcanie etc., nie mówiąc o animacji samego jadącego - ma on podskakiwać na motorze jak na koniu?
pomyśl o fabularnym wymiarze - już nawet konie byłby na naszym module ultra-eksluzywnym, prawie niedostępnym, kosmicznie drogim towarem. Co dopiero motor.
obłsuga skryptów przy tym to... eh... duża robota, łagodnie mówiąc.
JEDYNĄ jakąkolwiek nadzieją na cokolwiek może być ten hak pak - [link widoczny dla zalogowanych] - ale, jak widać, jest on jeszcze w stadium larwalnym. No i nie wiem czy grawitacyjne ścigacze to dobry pomysł, jeśli chodzi o klimat... Robimy "post-nuclear" a nie Star Wars....
Coś, może kiedyś wyjdzie, może ktoś kiedyś gdzieś stworzy "rideable motors" ale podejrzewam, że wtedu to już moduł będzie dawno zrobiony i serwer postawiony...
Podsumowując - lepiej zapomnieć o motorach i skupić się na czymś, co jest bardziej osiągalne i realne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woland
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 13:43, 04 Cze 2008 Temat postu: |
|
Konie ładnie pasowałyby to koncepcji Świata "postnuklearnego", który to przed wybuchem "atomówki" był Światem typowo fantasy.
Inna sprawa, to wielkość lokacji z traktami pod takie konie, znaczy żeby było gdzie nimi jeździć.
Kolejna kwestia to przedmioty ze stałym przyspieszeniem, jeśli będą to na 99% nikt na koniu jeździć nie będzie.
Fabularnie przeciwwskazań nie widzę, by takie zwierze jak koń nie przetrwało.
|
|
Powrót do góry |
|
|
VoDevil
Administrator
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Warszawy nocą
|
Wysłany: Śro 15:12, 04 Cze 2008 Temat postu: |
|
Absolutnie, żadnych itemów z przyspieszeniem. Nawet mnich będzie miał obciętą szybkość. Chcemy zachować chociaż szczątkowy realizm No to, jak widzę, szala przechyla się raczej na korzyść koni
|
|
Powrót do góry |
|
|
Arantir
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 13:30, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
Konie mogą wyglądać w stylu Braminów z Fallouta. Dwa łby czy kilka nóg.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marv
Architekt Modułu
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Ostrów Wielkopolski
|
Wysłany: Wto 22:09, 05 Sie 2008 Temat postu: |
|
Arantir napisał: | Konie mogą wyglądać w stylu Braminów z Fallouta. Dwa łby czy kilka nóg. | Konie zazwyczaj kilka nóg hehe Ale wiem o co chodzi, spoko.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|