Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
VoDevil
Administrator
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Warszawy nocą
|
Wysłany: Wto 16:44, 20 Maj 2008 Temat postu: SUGESTIE, POMYSŁY, WOLNE MYŚLI |
|
Zapraszam i zachęcam do wypowiadania się
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Battlefist
Architekt Modułu
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 21:23, 19 Maj 2008 PRZENIESIONY Wto 16:44, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
Polecam, abyscie zaapelowali o pomoc na forum PBC (Polish Builders Community).
To chyba jedyne miejsce, gdzie ktos jest w stanie wam pomoc, oferujac mistrzowskie umiejtnosci skryptowania, tworzenia .hak pakow, plikow .tlk i .2da
Pomyslodawcy, mysle, ze znajda sie sami z czasem, ale o ekipe techniczna musicie zadbac sami, bo to co zaplanowaliscie, wymaga ogromnej ilosci ludzi, umiejetnosci, czasu i badz co badz finansow.
Jak stoicie z mozliwoscia postawienia serwera (dom/hosting? jakie lacze?)
|
|
Powrót do góry |
|
|
NameleSS
Administrator
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Underground.
|
Wysłany: Pon 21:43, 19 Maj 2008 PRZENIESIONY Wto 16:45, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
Serwer najprawdopodobniej stałby w zaprzyjaźnionej nam firmie, z praktycznie całodobowym dostępem... Łącze? Napewno duże ;P W dzisiejszych czasach rozwój internetu, łącz i komputerów jest tak szybki że czasem nie do ogarnięcia. To się zobaczy, moduł jest nadal w procesie tworzenia, tak więc teraz najważniejsza jest ekipa która pomoże stworzyć moduł jak najlepiej i jak najszybciej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spiritus Dei
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 16:26, 20 Maj 2008 PRZENIESIONY Wto 16:45, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
Łącza jeśli chodzi o download to tak, ale dla servera równie ważny jest upload (niekiedy więcej się uploaduje niż downloaduje), a tutaj nasz kraj jeśli chodzi o łącza domowe leży. Stąd ważne jest zadbanie między innymi o to.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Battlefist
Architekt Modułu
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 17:39, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
Btw. szukacie np. mapperow... A macie juz wybrane tileset'y, z ktorych skorzystacie, poza tymi standarowymi?
|
|
Powrót do góry |
|
|
NameleSS
Administrator
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Underground.
|
Wysłany: Wto 17:55, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
Po części mamy już niektóre wybrane, ale jeszcze nie jest to do końca ogarnięte. W pierwszej kolejności trzeba przerobić dialog.tlk o ile się nie mylę, tak panie VoDevil? Mapperów oczywiście też będzie trzeba
|
|
Powrót do góry |
|
|
VoDevil
Administrator
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Warszawy nocą
|
Wysłany: Wto 22:12, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
Tilesety, podobnie jak wszystko inne, wala nam się po zeszytach i dokumentach w formie luźnych zapisków. Konkretne segmenty są namierzone, ale musze je po prostu zebrać do kupy, spisać i dopiero dać na forum
Tak jak już chyba gdzieś pisałem - nad NwNemezis myślimy z NameleSSem już od dawna (bardzo dawna) i dlatego wiele rzeczy zdążyliśmy ustalić, obmyśleć. Tylko teraz, gdy się dorobiliśmy forum, musimy to wszystko uporządkować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
NameleSS
Administrator
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Underground.
|
Wysłany: Wto 22:45, 20 Maj 2008 Temat postu: |
|
Ale wszystko po trochu... Żeby narobić smaku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Battlefist
Architekt Modułu
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 14:21, 21 Maj 2008 Temat postu: |
|
Kolejne pytanie - zalozenia serwera?
HnS? RPG? Half to half?
|
|
Powrót do góry |
|
|
NameleSS
Administrator
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Underground.
|
Wysłany: Śro 17:14, 21 Maj 2008 Temat postu: |
|
Właściwie to nacisk na RPG (będą spore nagrody w expie za questy i odgrywanie) aczkolwiek fani HnS również znajdą coś dla siebie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
VoDevil
Administrator
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z Warszawy nocą
|
Wysłany: Śro 20:17, 21 Maj 2008 Temat postu: |
|
Tak jak rzecze NameleSS. Ja jednak jeszcze dodam, że expienie na potworkach (to znaczy... mutantach) wcale nie będzie łatwym zajęciem. Nie będzie biegania po lokacjach i zamiatania jak odkurzacz. Poza tym, zdobytej w tej sposób "potęgi" nie będzie można obracać przeciwko innym, słabszym graczom. No ale to chyba oczywiste...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Silenius
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 14:06, 02 Cze 2008 Temat postu: |
|
Od NWN'a dużo ludzi już odeszło, jak macie zamiar przyciągnąć dużą liczbę graczy na wasz serwer? Bez tego ani rusz...
|
|
Powrót do góry |
|
|
NameleSS
Administrator
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Underground.
|
Wysłany: Pon 17:41, 02 Cze 2008 Temat postu: |
|
Może i odeszło, ale nadal są fani... NwN tak jak Diablo i CS raczej nie zaginie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Battlefist
Architekt Modułu
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 20:17, 02 Cze 2008 Temat postu: |
|
Silenius napisał: | Od NWN'a dużo ludzi już odeszło, jak macie zamiar przyciągnąć dużą liczbę graczy na wasz serwer? Bez tego ani rusz... |
Obecnie wciaz ludzie przychodza grac w NWN, szczegolnie na MP (mowie o nowych graczach).
Odkad weszla eXtra Klasyka jest to coraz czestsza sytuacja.
+ludzie nie trawia NWN2.
Dlaczego ten serwer ma przyciagnac ludzi?
Wielu ludzi czeka na wlasnie taki serwer, scena NWN1 jest naprawde ogromna. Jest on jedyny w swoim rodzaju. Gdy widze ile osob przychodzi na np. Consulare Draconis (jest naprawde coraz wiecej graczy a przeciez NWN nie mlodnieje) to nie mam watpliwosci, ze Nemezis ma szanse zaistniec.
Btw. daj jakies przyklady odejscia z NWNa z powodu innego jak znudzenie konceptem fantasy i niczym nowym (tak, postnuklear to napewno to co ich przyciagnie!).
|
|
Powrót do góry |
|
|
NameleSS
Administrator
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Underground.
|
Wysłany: Pon 21:27, 02 Cze 2008 Temat postu: |
|
Zgadzam się z Battlefistem! Nic dodac nic ująć ;P zresztą nie zabieralibyśmy się za coś co nie ma szans zaistniec
|
|
Powrót do góry |
|
|
Silenius
Dołączył: 02 Cze 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 0:01, 03 Cze 2008 Temat postu: |
|
Wiecie, mnie przekonywać że NWN jest unikalny nie trzeba - w końcu grałem w niego z ... 3 - 4 lata . Temat o tyle dla mnie wrażliwy, że właśnie jakiś czas temu po przerwie gry dołączyłem do ekipy nowego serwera - i w sumie kupa pracy poszła na marne właśnie ze względu na małą ilość nowych graczy.
Żeby nie było, z całego serca życzę, aby się temu projektowi powiodło, aczkolwiek nie jestem pewien czy sam pomysł świata post apokaliptycznego wystarczy - bez przesady z tym że jedynym powodem odejść było monotonne fantasy - trudno się dziwić ludziom którzy grali w NWN'a od początku że poodchodzili - sam przyznałeś że nie młodnieje i nie robią to wcale z poczuciem umniejszania wspaniałości tej gry.
Nastawienie na dużą ilość graczy którzy zakupili Extra Klasykę - OK, ale co z poziomem RPG? Grałem zarówno na Consulare Draconis, które sprawiło na mnie kiepskie wrażenie, jak i na Isei, gdzie było niemal sekciarskie podejście, ale to właśnie z niej mam najmilsze wspomnienia, mimo garstki zapaleńców.
I właśnie - jak ma to wyglądać na początku... lecieć na ilość czy na jakość graczy? Jedno zapewni dużą ilość świeżej krwi, drugie odstraszy tych co grali już kiedyś, oczekują klimatu, full RPG.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zeus
Architekt Modułu
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 2:09, 03 Cze 2008 Temat postu: |
|
Fani post-apokalipsy chyba nie mają za bardzo w co grać, a scena nwn w Polsce wydaje się być jakaś taka.. nieświeża. Ja tam mam wrażenie, że może się uzbierać całkiem solidna ekipa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
NameleSS
Administrator
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Underground.
|
Wysłany: Śro 23:07, 04 Cze 2008 Temat postu: |
|
No jasne, już się tworzy :>
|
|
Powrót do góry |
|
|
|